30 november 2007

Relativt pigg fredag

Faktiskt en riktigt bra dag. Inget ojjande eller ajjande. Men, ärligt, jag har fortfarande koncentrationssvårigheter. Det märks mest på jobbet.

Läkemedel: 400mg Brufen + 250mg Paraflex på morgonen. Den dosen + 500mg Alvedon vid ca 11:30. Nu kl 16:08 250mg Paraflex + 500mg Alvedon.

Besvärsläget: Stelhet mellan skulderbladen upp mot nacken. Lätt värk i bägge underarmarna. Värker till i vänster överarm när jag för hakan ned mot bröstbenet, så det gör jag inte. Obefintligt (faktiskt!) väsande i huvudet. Oförändrat känselbortfall i höger tumme. Varierar något. Värker till i höger lillfinger emellanåt. Känselförändring i vänster lillfinger. Även känselförändrinmg i huden på höger underarms tumsida.

Kolla också mina andra bloggar: NGN-Blogglista
ngn.blogga.nu är uppdaterad

Andra bloggar om: ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Jag är medlem i en förening som heter URAN, vilket står för Ulricehamns Relativt Allvetande Naturare. Det är en naturvetenskaplig och teknisk förening för ungdomar i Ulricehamn. Jag bara undrar - varför nämner du inte den? Jag menar den är ju relativ, haha ^^ Det finns en officiell webbsida http://uran.nl.

Nisse sa...

Petra:
Hade jag haft den minsta aning om Er då 5 dagar gamla föreing hade jag givetvis uppmärksammat detta!

Lycka till!