07 november 2007

Bra dag

Allt är inte ned!

Sov himla gott i natt (10mg Stesolid, hjälpte till). Om jag känner mig väldigt spänd och inte ska jobba eller göra annat som kräver skärpa, dagen efter, så kan det hända, någon gång i veckan, att jag ta en dos av detta främst muskelavslappande medel. (Det blev rätt så många inskjutna satser där eller?)

Bassängavslappningen var fantastiskt skön. Det enda knepiga var att det kändes som om vänstar halvan av kroppen sjönk - vilket den inte gjorde.

Innan bassängavslappningen hade jag lite problem med en svidande brännande känsla i höger tumme, den försvann.

Hemma har jag sedan gått omkring och myst. Pysslat lite med mina HTML-sidor. Läs om det på: NGN-teknik, rubriken: Knepigt med IE6

Funderar mycket nu på hur mycket värktabletter min kropp (lever) och mage egentligen tål. Kan inte vara nyttigt det här?

Inga kommentarer: