18 november 2007

Söndag

Igår blev det ju en "akututryckning" för att fästa upp ett avgasrör som lossnat.

Det där blev jag väldigt "tagen" av. Ökade besvären med ca 300%. Så det fick bli extra medicin.

Idag, på morgonen, var jag till mor & far och borrade hål i en mellanvägg. En antennkabel skulle igenom. Fick igenom kabeln. Avvaktar med att fästa upp den på listen. Det gäller att dela upp sysslorna när man har en mycket begränsad kraftreserv.

När jag kom hem tog jag Paraflex och Brufen. Värken och spänningarna började komma.

På eftermiddagen, idag, slog tröttheten till. Jag gick och lade mig för att vila. Gick upp och åt mat. Sedan slocknade jag. Hustrun var inne och försökte väcka mig vid 16:00. Vi skulle till Trollhättans stadskyrka och bl.a. lyssna på Paul Paljett. Jag försökte vakna men det gick inte.

Först 17:00 kom jag upp. Inge kul när det blir sådär. Men nu är jag relativt pigg.

Inga kommentarer: