01 november 2007

2007-11-01 Testar utan läkemedel

10:47 Idag testar jag utan läkemedel. Känns fortfarande rätt så OK.
Lite värk i höger underarm och överarm. Värken i vänsterarmen kommer bara om jag provocerar. (bakåt med hakan och sedan ned mot bröstbenet)
Lätt ländryggsvärk, åt vänster.
Rätt så stel, lite långsamma, försiktiga rörelser.
Väsandet är inte så störande.
Känselbortfallet i tummen finns där men jag är så van nu så det stör egentligen inte.

Funderar mycket på framtiden. Jag kanske bara har ett skov? Det kanske stannar upp?

12:29 Blivit stelare. Dags att vila.

15:46 Hustrun och jag var ute och promenerade lite runt Överby. När jag kom i en liten uppförsbacke, vid McDonalds, satte det igång att trilskas i kroppen. En tydlig besvärsökning t.o.m. i relativt små uppförsbackar.
Vi gick in till SIBA-huset där satte vi oss för en fika och så stoppade jag i mig Alvedon och Brufen. Slut på läkemedelsuppehållet.

Inga kommentarer: