29 november 2007

Trött Torsdag

Idag gick jag en längre promenad. I mina nya lite stabilare skor och med de nya fotinläggen. På vänster sida är det pålagt ett antal millimetrar. Benet var ju 10mm kortare på den sidan.

Det där fick till effekt att nu smäller det inte i vänster knä längre när jag promenerar. Kändes betydligt lättare att gå.

Promenaden ledde till kuratorn. Vi försöker reda ut mina tankar kring hur det funkar på mitt jobb och rädslan inför en eventuell försämring.

På tillbakavägen hämtade jag bilen på verkstad, däckbyte. Lastade ur däcken i garaget innan jag körde in bilen. Det där var inte så lyckat. Denna förbaskade klenhet!

Jag har börjat min nya diet (började i måndags) och jag håller mig till den, inte illa. Verkar som det har som effekt att jag inte blir så trött. Om vi då bortser från idag. Lade mig för att vila ca 16:30. Vaknade av att telefonen ringde ca 18:30.

Läkemedel: 400mg Brufen + 250mg Paraflex på morgonen. ca kl 16:15 400mg Brufen + 250mg Paraflex + 1g Alvedon.

Besvärsläget: Fortfarande besvär med stelhet mellan skulderbladen upp mot nacken. Idag värk i ryggen, höger sida. Lätt värk i bägge underarmarna. Oförändrat väsande i huvudet. Oförändrat känselbortfall i höger tumme. Variera kanske något? Värker till i höger lill- och ringfinger emellanåt. Känselförändring i vänster lillfinger. Även känselförändrinmg i huden på höger underarms tumsida. Det kan också värka till i benen om jag vrider på huvudet i ytterlägen, ibland.

Kolla också mina andra bloggar: NGN-Blogglista

Andra bloggar om: ,

Inga kommentarer: