02 december 2007

Svag Söndag

Idag, än så länge. Är det riktigt j-a segt. Det var knappt att jag orkade ta ut en nästan full liter mjölk ur kylskåpet. Det gick men jag fick snabbt ta ett steg närmre.

Jag har alltså ingen värk utan det är muskelkraften som liksom tar slut. Och mina muskler mellan skulderbladen och upp mot nacken är väldigt spända, hela tiden.

Var ute med hustrun på en morgonpromenad. Efter det blev det liksom bara tvärtstopp - slut på pengen. Och då var klockan ca 09:30.

Nu har jag vilat lite. I väntan på att mediciner ska göra någon verkan (400mg Brufen + 250mg Paraflex)

Vilat å vilat, jag har irriterat mig på att den här s.k. bloggportalen blogger.com (blogspot.com) som numer ägs av Google, helt utan förvarning ändra förutsättningarna för att kommentera inlägg. Att komma i kontakt med någon form av support, går helt enkelt inte. Det är tvärstopp. Sådant gör mig misstänksam. Får jag ingen respons på mina protester så kommer jag att flytta till annan bloggleverantör. WordPress ligger bra till.

Jag har startat en protestgrupp (vet inte om det funkar för icke Google/Blogger-medlemmar att kommentera där):
Namn: Comment layout back!
ePost: comment-layout-back@googlegroups.com
s.k. grupphemsida: http://groups.google.com/group/comment-layout-back?hl=en


Kolla också mina andra bloggar: NGN-Blogglista. ngn.blogga.nu är uppdaterad

Andra bloggar om: ,

Inga kommentarer: