04 december 2007

Trött tisdag

Det dyker upp nya små besvär hela tiden? Det senaste är en punkt på insidan av vänster lår strax ovanför knät. Där hugger det till.

Känns som om jag får mer och mer problem med att orka med jobbet. Jag tar vecka för vecka nu. Denna veckan ska det nog gå bra.

FK-handläggare ringde. Jag blir oftast väldigt reserverad när de ringer. Speciellt när de frågar hur jag har det och hur jag mår. Då har de något beslut på gång som med största sannolikhet är till min nackdel – vi får se. Nu svarade jag med att börja skratta…

Det var nämligen så att jag satt på en stol, med telefonen bredvid mig och var så trött att jag funderade på om jag verkligen skulle kunna gå och lägga mig. Och varför jag började skratta, ja säg det?

Jag berättade i alla fall för handläggare hur jag hade det: ”Att jag går och väntar på att bli sämre. Funderar på hur länge kroppen ska klara läkemedlen. När ska man sluta jobba? Hur bassängavslappningen går. Att jag går på samtal hos en kurator och ska få massage efter stresshanteringsutbildningen. Att det är skickat en remiss till ortopeden och att jag försöker få kontakt med den doktor som opererade mig. Och att de flyttat på mig på jobbet bara för att jag är en 25-procentare.”

Läkemedel: 400mg Brufen + 250mg Paraflex + 1g Alvedon. Upprepade den dosen ca kl 11:20 samt ca kl 20:30.

Besvärsläget (tänkte försöka mig på en enkel mer ”grafisk” presentation)

Det sket sig med att visa det direkt här i bloggen så klicka på: Besvärsläget Öppnas i ett nytt fönster

Kolla också mina andra bloggar: NGN-Blogglista. ngn.blogga.nu är uppdaterad

Andra bloggar om: ,

Inga kommentarer: